Назад до новин

Чотири роздержавлені друковані медіа отримають менторську підтримку від партнера Internews

Грудень 11 – Партнер Медійної програми в Україні Інститут демократії імені Пилипа Орлика провів перший навчальний модуль своєї менторської програми для локальних редакцій.

Модуль екстернатної форми менторської програми було присвячено вивченню аудиторії локальних медіа та її потреб. Представники чотирьох газет «Дружба» (Одеська область), «Маяк» (Харківська область), «Народна трибуна» (Житомирська область) та «Наше слово» (Волинської області) взяли участь у навчальному модулі. Олена Самойленко, медіа-експертка Інституту демократії імені Пилипа Орлика, журналістка та редакторка, виступила тренеркою першого модуля.  

Чотири друковані медіа було обрано шляхом відкритого конкурсу для проходження навчання з якісного виробництва контенту, дотримання журналістських стандартів, правових аспектів роботи журналістів та диверсифікації доходів. Усього, навчальна програма складається з шести модулів. Після кожного модуля медіафахівці отримують індивідуальну наставницьку підтримку з питань, що найбільше цікавлять або хвилюють їх редакції. Навчання та наставництво допоможуть місцевим роздержавленим медіа досягти редакційної незалежності та інституційної спроможності.

Редактори та журналісти дослідили різні інструменти вивчення аудиторії та розробили перелік тем на період новорічних свят та локдауну, коли кількість новин скорочується. Тренерка доручила їм розробити контент-план та проаналізувати медіа-контент, пов’язаний з потребами їхньої цільової аудиторії, використовуючи певну методологію. Тетяна Терзі, редакторка газети «Дружба», зазначила: «Будемо використовувати озвучені теми з урахуванням аудиторії, більш детально треба вималювати портрет нашого читача. У січні опрацюємо теми, які не пов’язані з подіями і завжди цікаві – стосовно безробіття, відносин дітей і батьків, пандемії. Тем багато, запал є, будемо працювати».

Протягом наступних п’яти модулів фахівці навчатимуться та отримають менторську підтримку про сучасний дизайн, етику та ґендерні стандарти, комунікаційні стратегії, правові аспекти роботи журналістів, розвиток медіа як бізнесу, а також вдосконалять фінансові та управлінські навички.

Більше інформації за посиланням