Назад до новин

Детектор медіа запускає Спільноту

11 листопада –  Команда «Детектора медіа» (ДМ) презентувала нову ініціативу –  Спільноту Детектора медіа. Очільниця ДМ Наталія Лігачова опублікувала звернення до читачів ДМ, у якому написала, що пандемія Covid загострила потребу нішевих медіа, таких як ДМ, диверсифікувати свою фінансову базу. ДМ не може покладатися лише на донорів і рекламу, написала вона, і, незважаючи на те, що нещодавно їм вдалося залучити дохід від реклами, їм потрібно знайти нові шляхи диверсифікації.

Приєднуючись до Спільноти ДМ із щомісячними або річними платежами, учасники можуть брати участь в обговореннях, висловлювати ідеї та отримувати фірмові товари ДМ. Кошти, зібрані в рамках цієї ініціативи, будуть витрачені на виробництво контенту – відео про критичне мислення та медіаграмотність, звіти з моніторингу нових медіа, дослідження медіаспоживання тощо.

ДM розробила три варіанти підтримки для членів Спільноти:

·       Базовий, 50 гривень на місяць (приблизно 2 долари США), що включає щотижневий інформаційний бюлетень, розміщення резюме передплатника в Базі талантів ДМ, сувеніри в ДM та участь у закритій групі Telegram;

·       Активний, 200 гривень на місяць (приблизно 7 доларів США): усі базові опції плюс чат з учасниками ДM, доступ до Бази талантів ДМ та запрошення на спеціальні заходи DM; і

·       Залучений, 400 гривень на місяць (приблизно 15 доларів США): усі активні опції плюс можливість запропонувати тему редакторам і публікувати вакансії, мати блог і навіть потенційно публікувати колонку на веб-сайті ДM.

Читачі також можуть отримати доступ до бази даних корисних посилань ДM та взяти участь у сесіях запитань і відповідей із співробітниками ДM, а членів запрошуватимуть стати волонтерами різними способами.

Більше на сайті «Детектора медіа».

 

 

Photo: John Cameron on Unsplash