Назад до новин

Довіра аудиторії, робота медіа під час президентських виборів – в центрі ключової події української медіа-спільноти 

м. КИЇВ, УКРАЇНА (22 травня 2019 р.) – National Media Talk, або Національна медіа-розмова 2019 року, зібрала близько 300 експертів з українських медіа, журналістів, редакторів і керівників незалежних медіа, щоб обговорити шляхи вирішення найбільш актуальних і суперечливих проблем, з якими стикається медіа сектор в країні. Конференція проходитиме 23-24 травня.

«Медійна Програма в Україні», проект, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і впроваджується міжнародною організацією Internews, проводить в цьому році конференцію у тісній співпраці з Незалежною асоціацією мовників, ГО «Детектор медіа» та Інститутом масової інформації.

Окрім ролі, яку відіграли медіа під час президентської виборчої кампанії, конференція, що відбувається вже вдруге, зосереджуватиметься на тому, які саме як комерційні так і саморегуляційні перетворення можуть бути запроваджені з метою підвищення довіри аудиторії та підвищення тиску з боку партнерів задля покращення діяльності журналістів та медіа.

Група з більш ніж 20 членів, які представляють цілий ряд медійних організацій, медіа та національних регуляторів, створила досить насичений порядок денний. Впродовж двох днів конференції, учасники вестимуть інтерактивні розмови та дискусії. Трансляція конференції також відбуватиметься в інтернеті та соціальних мережах для широкої аудиторії.

Після вітальної промови Директора регіональної Місії USAID в Україні та Білорусі Сьюзан К. Фріц та Директора Internews Джилліан МакКормак (Gillian McCormack), письменниця та лауреатка Шевченківської премії Оксана Забужко запрошена виступити в якості почесного гостя конференції.

У своєму інтерв’ю Бі-Бі-Сі Забужко сказала що “усі ці маніпуляційні технології, комунікації є проблемою цілого нашого постінформаційного суспільства, яке глобально, ціле людство, заплуталося в брехні”. Тому роль та місія медіа набуває ще більшого значення.

Том Дженен, керуючий директор United for News, коаліції під керівництвом Internews з Всесвітнім економічним форумом, розповість про розвиток етичної реклами у відповідальних медіа, шляхом відмови від підтримки фальшивих новин та створення стійкої бізнес-моделі для професійних, незалежних медіа.

Веб-сайт конференції.

Контакти для ЗМІ: Для отримання додаткової інформації та подальших запитів звертайтеся, будь ласка, до Сергія Гриценка за номером +38044.334.56.49 або за адресою sgrytsenko at internews.org