Назад до новин

ІДПО зафіксував збільшення кількості джинси в регіональних медіа

Інститут демократії імені Пилипа Орлика (ІДПО) у своєму аналітичному звіті (Частина 1, Частина 2, Частина 3) про результати моніторингу регіональних друкованих / Інтернет-ЗМІ та їх веб-сайтів у травні 2021 р. відзначає збільшення рівня джинси (прихована реклама) з 5% у лютому до 8% у травні, офіційні новини (нередаговані прес-релізи місцевих органів влади) з 4% у лютому до 9% у травні та неналежне позначення реклами з 7% до 10% у друкованих виданнях під час того ж періоду.

 ІДПО провів моніторинг у семи областях: Донецькій, Луганській, Одеській, Львівській, Чернігівській, Полтавській та Хмельницькій. Експерти ІДПО проаналізували 1487 статей у друкованих медіа та 2393 статті в Інтернеті, переважно із засобів масової інформації, які завершили реформу дестатизації.

Кілька друкованих медіа в Одеській, Донецькій та Чернігівській областях, а також деякі інтернет-видання Одеської області пропагували проросійські меседжі, пов’язані з Днем пам’яті та примирення (9 травня), зокрема:

·       в Україні знищуються пам’ятники радянським воїнам;

• фашизм піднімає голову в Україні; і

• російська мова переслідується в Україні.

Згідно з ІДПО, ключовими темами, що висвітлюються в регіональних друкованих ЗМІ, були:

• у категорії «різне» – 35% (реклама, розваги, поради, привітання);

• життя місцевої громади – 17%; і

• новини про кримінал – 7%.

 

Більше на сайті ІДПО

Photo: Mattias Diesel on Unsplash