Назад до новин

Internews провела першу зустріч з партнерами в рамках нового медійного проекту

11 жовтня: Міжнародна громадська організація Internews провела першу нараду-зустріч з представниками медійних організацій, на якій було презентовано нову «Медійну програму в Україні».

Нова «Медійна програма», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), покликана надати місцевим медіа засоби й можливості для того, щоб розширити доступ громадян до високоякісних новин та інформації. Ця програма, виконавцем якої є МГО Internews, працюватиме з 2018 до 2023 р.р. та є найбільшим проектом з розвитку медіа в історії України. Загальна вартість заходів програми становить 35 млн. дол. США; ці значні ресурси будуть безпосередньо вкладені у розвиток незалежного медійного сектору країни.

Більше ніж 40 представників місцевих та загальнонаціональних медіа та громадських медійних організацій взяли участь в презентації основних завдань, цілей нової програми та обмінялися думками щодо початку її діяльності.

«Ми вважаємо, що Україна багато досягла в реалізації низки важливих медіареформ, й нам сьогодні треба поговорити, як далі працювати над цими реформами – якими мають бути наші пріоритети та в яких сферах ми маємо посилити свою роботу. Ми в Internews надзвичайно задоволені мати можливість разом з вами продовжити нашу співпрацю в зміцненні медійного сектору  з метою надання громадянам України змістовної та привабливої інформації, якої вони потребують. За фінансового сприяння USAID, ми оптимізуємо заходи з медіапросвіти, сприятимемо впровадженню ключових медіареформ та розбудові професійних стандартів та сталості медійного простору країни,» – заявила Директор Internews в Україні та Менеджер нового проекту Джилліан МакКормак (Gillian McCormack).

Основні завдання програми:

  1. Збільшити обсяги виробництва якісного, змістовного, цікавого медіа-контенту на всій території України, передусім у східних і південних регіонах.
  2. Сприяти зростанню суспільного попиту на якісну інформацію.
  3. Допомогти впровадженню критично важливих медіареформ.
  4. Сприяти зміцненню та забезпеченню сталої діяльності організацій медійного сектору і процесів його розвитку.

До цільових аудиторій програми належатимуть: журналісти, медіа-менеджери, медіа, організації, що забезпечують діяльність медіа, освітяни, громадяни України, посадовці, задіяні у втіленні реформ.

Також визначатимуться можливості для співпраці та створення коаліцій з такими категоріями потенційних партнерів: спеціалісти IT-сектору, соціальні підприємці, представники приватного бізнесу, творчі спільноти.

Заходи, передбачені в рамках програми:

  • Підтримка суспільного мовника та його місцевих філій.
  • Збільшення обсягів і поліпшення якості медіа-контенту, що розповідає про поступ реформ.
  • Поліпшення висвітлення виборчих процесів.
  • Зміцнення професійного розвитку журналістів та міжрегіональних зв’язків.
  • Підтримка розслідувальної журналістики.
  • Надання журналістам правової допомоги з питань доступу до інформації.
  • Оптимізація заходів у сфері медіаграмотності.
  • Розширення заходів з медіа-моніторингу.
  • Зміцнення і розширення партнерств і коаліцій.

Слідкуйте за новинами нової програми та за оголошеннями про можливості щодо співробітництва – оголошення публікуватимуться на цій веб-сторінці. 

Ось основні Завдання нашої нової Програми в інфографіці: