Internews та ЮНІСЕФ закликають медіа приєднатися до національної кампанії солідарності
КИЇВ, 28 травня 2020 року – Internews та Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні закликають місцеві медіа приєднатися до національної кампанії солідарності, яку ЮНІСЕФ разом із партнерами розпочав, щоб показати українцям людське обличчя пандемії та мотивувати їх проявляти вдячність та підтримку: словом або ділом (#підтримую_словом #підтримую_ділом).
Журналісти можуть підтримати кампанію та тих, хто опинився “на передовій” пандемії, зібравши та висвітливши особисті історії цих людей у своїх громадах, використовуючи повідомлення (#підтримую_словом) та брендинг кампанії.
Минуло майже три місяці після підтвердження першого випадку коронавірусної хвороби в Україні, і сьогодні ситуація навколо COVID-19 уже має тисячі людських облич.
Це медичні та соціальні працівники, співробітники поліції та служб охорони, продавці та робітники служб доставки, лідери громад та волонтери. Також це люди, які перехворіли на COVID-19, та їхні близькі, які підтримували їх під час лікування. Це люди літнього віку, відрізані від рідних на час карантину. Це сім’ї, які втратили регулярний дохід. Всі вони ”на передовій” боротьби проти COVID-19 в Україні.
Національна кампанія надасть кожному можливість проявити солідарність та сказати важливі слова: “дякую”, “підтримую”, “допомагаю”. Солідарність є ключовою умовою для подолання вторинних наслідків пандемії, таких як стигма, пов’язана із захворюванням, фінансові труднощі, з якими стикаються сім’ї, що втратили регулярний дохід, тощо.
«Немає сумнівів, що кожен і кожна з нас є обличчям пандемії. Деякі постраждали більше за інших. Пандемія — це досвід, який ми всі переживаємо разом, тож і її наслідки ми маємо долати разом. Журналісти мають усі можливості спонукати людей до такої солідарності та взаємопідтримки, розповідаючи історії тих, на кого пандемія вплинула найбільше», — наголосила голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Лотта Сильвандер.
«Під час пандемії нам потрібна достовірна інформація про те, як влада та медичні працівники справляються з ситуацією. Навіть більше — ми як суспільство маємо чути особисті історії людей, які постраждали, щоб відповідно реагувати та допомагати. Медіа відіграють ключову роль у виявленні проблем та пошуку шляхів їх розв’язання», — додала директорка Internews в Україні Джилліан МакКормак.
Представникам ЗМІ, які мають намір приєднатися до кампанії, запропоновано зібрати та розповісти особисті історії людей, які стали “обличчям пандемії”. Рекомендовано прислухатися до таких порад:
- Змальовуйте особисті риси обраних вами людей та висвітлюйте їхній досвід, у тому числі той, що не стосується впливу на них пандемії COVID-19.
- Перевіряйте інформацію та просіть коментар у медичних працівників і інших експертів. Internews та ЮНІСЕФ завжди готові надати вам контакти експертів для інтерв’ю.
- Надавайте читачам/глядачам/ слухачам практичні поради щодо того, як підтримати особу, про яку йдеться в сюжеті, або людей у подібних обставинах, наприклад, через місцеву благодійну організацію.
- Інформуйте про наявні загальнодержавні чи місцеві програми підтримки людей у подібних обставинах.
- Використайте спеціально-створений брендинг за цим посиланням на одному з фото героя, щоб долучити свою історію до національної кампанії на [email protected], щоб Internews та ЮНІСЕФ могли далі поширювати їх різними каналами кампанії.
Більше інформації та порад щодо висвітлення ситуації з COVID-19 доступні на сторінці «Антиковід» за цим посиланням.
Ця ініціатива не передбачає надання конкретних грантів для медіа.
—
Internews — міжнародна неприбуткова організація. Ми надаємо засоби й можливості для того, щоб розширити доступ громадян до високоякісних новин та достовірної інформації, які необхідні їм для прийняття усвідомлених рішень, участі в житті своїх громад та притягнення влади до відповідальності. Впродовж 35 років та у понад 100 країнах Internews працює над тим, щоб розвивати потенціал місцевих медіа та інформаційних партнерів.
Дізнайтеся більше про нашу діяльність в Україні тут.