Back to news

Інтерньюз-Україна провела вебінар про стріт-арт як інструмент медіаграмотності

21 грудня – ГО «Інтерньюз-Україна» провела вебінар з критичного мислення для українських стріт-арт митців, які беруть участь у проєкті АРТІФЕЙК. Захід відбувся у Zoom і зібрав 23 учасників, серед яких 20 художників.

Вебінар організовано у співпраці з іншим партнером Internews – Академією української преси (АУП). Головна доповідачка Оксана Волошенюк, менеджерка програм медіаосвіти AУП, зосередилася на стратегіях інтеграції медіаграмотності та мистецтва.

Позаштатна дослідниця фотографії та історикиня мистецтва Вікторія Мироненко розповіла про фотографію як альтернативу стрит-арту та інструмент соціальних змін та впливу на різну аудиторію в період візуального перенасичення.

Марія Грищенко, соціологиня і дослідниця Центру урбаністичних досліджень, розповіла про візуальні інструменти вуличного мистецтва в контексті медіаграмотності та способи залучення громади та мешканців до створення публічних просторів.

ARTIFAKE – перший міжнародний проєкт, який сприяє медіаграмотності через вуличне мистецтво, залучаючи місцеві громади в Україні, Польщі та Вірменії. У рамках проєкту ГО «Інтерньюз-Україна» вже створила три мурали на Півдні та Сході України («Вектор міста: критичне мислення», «Поміж літерами» та «ІнфоSHUM»). Після вебінару команда проєкту обере дві арт-концепції та розмістить їх у Луганській та Одеській областях.

 

 

Фото ГО «Інтерньюз-Україна»: мурал у м.Каховка, Херсонська область