Назад до новин

Кожна двадцята новина місцевих ЗМІ Півдня та Сходу — джинса — дослідження ІМІ

9 березня: В середньому 5% новин у місцевих ЗМІ Півдня та Сходу України містять ознаки замовлення, тобто є джинсою. Порівняно до передвиборчого періоду восени 2015 року, цей показник знизився втричі (15%), і пов’язаний зі стабільною політичною обстановкою у досліджуваних регіонах на момент моніторингу.

Такими є результати дослідження контенту місцевих ЗМІ у восьми південно-східних регіонах України, яке провів ГО “Інститут масової інформації” за підтримки Української ініціативи з підвищення впевненості (UCBI).

Найбільше новин з ознаками замовлення було зафіксовано у Дніпрі (9%) та Миколаєві (7%), найменше — у ЗМІ Харкова і Херсона (по 2%).

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено в друкованих ЗМІ — 6%, в інтернеті та на телебаченні цей показник склав 4%.

На думку експертки ІМІ Олени Голуб, “відсоток джинси у досліджуваних регіонах є досить високим, що може свідчити про певну політичну кризу, яка призводить до системного розміщення політичних замовних матеріалів в місцевих ЗМІ”.

Більшість джинси — 61% — була замовлена політичними партіями або політиками.

Повний текст статті та результати дослідження за регіонами тут.