Назад до новин

Liga.net провела онлайн-тренінг з фінансової стійкості для регіональних медіа

11 та 18 червня – Онлайн-медіа Liga.net організувало два онлайн-тренінги з фінансової стійкості для понад 100 редакторів та медіаменеджерів під назвою “Як заохотити читачів платити за контент?” Понад 5000 осіб підписалися на Liga.net з моменту запуску системи платних підписок навесні 2020 року, невдовзі після введення в Україні карантинних обмежень. Тепер Liga.net може платити третині своїх журналістів, використовуючи кошти на підписку.

 Висвітлено такі теми:

·       Цінності, що визначають ідентичність ЗМІ;

·       Кампанія краудфандингу: встановлення цілей та спілкування з аудиторією;

·       Стратегія редакції;

·       Принципи ефективного збору коштів; і

·       Перевірка реальності: що вдалося і не вдалося Liga.net і чому?

 Спікери:

·       Борис Давиденко, головний редактор Liga.net,

·       Петро Шуклінов, керівник соціально-політичної редакції Liga.net,

·       Анастасія Тугай, керівниця SMM-сектору Liga.net,

·       Севгіль Мусаєва, головна редакторка “Української правди”,

·       Тарас Прокопишин, співзасновник українських Інтернет-ЗМІ, та

·       Наталія Бурлаку, головна редакторка te.20minut.ua.

Після тренінгу учасники розробили детальні плани щодо проведення стратегічних сесій у своїх редакціях, щоб відповісти на найважливіші питання:

• Як зрозуміти аудиторію;

• Як сформулювати цінності редакції; і

• Як слідувати журналістській етиці, щоб почати змінювати бізнес-модель редакції.

 

 

Photo: Marvin Meyer on Unsplash