Назад до новин

НаGROMADження успіхів

Мережа місцевих локальних медіа “Gromada.Group” на Харківщині відзначила свою першу річницю. Стартовою метою цього об’єднувального проєкту була технічна, менторська та організаційна допомога місцевим редакціям газет, що пройшли процес роздержавлення.

На початку 2020 року Харківський прес-клуб розробив та запустив у роботу веб-сайт “Gromada.Group”, створив харківську (центральну) редакцію проєкту, до якої увійшли молоді випускники школи журналістики прес-клубу, та передав регіональні сторінки редакціям п’ятьох місцевих ЗМІ із Чугуєва, Змійова, Борової, Куп’янська та Валок.

 Через рік мережа вже охопила десять територіальних громад Харківщини. Відвідуваність об’єднувального ресурсу зросла на 10-30 відсотків щомісячно, й це є найкращим показником серед медіа регіону. Початок 2021 року продемонстрував, що редакція має амбіції й надалі зберегти такі темпи розвитку.

Такий успіх у центральній редакції “Громади” пояснюють правильно обраною стратегією формування інформаційного поля регіону в період реформ. Підтримка роздержавлених видань сприяла їх виживанню в умовах стрімкого падіння тиражів, диджиталізації суспільства та звуження можливостей розповсюдження газет через скорочення відділень Укрпошти в сільській місцевості.

У грудні 2020 року центральна редакція мережі почала виробництво відеодайджестів. Серія подкастів “Градусник” була започаткована як нова інформаційно-комунікативна аудіоплатформа і з грудня 2020 року вийшло 14 випусків проєкту.

 

Більше на сайті Gromada.Group