Назад до новин

Наші партнери впроваджують міжнародний проект з вивчення аудиторій

10 січня: Аудиторія та гроші – два ключові питання, над якими думає чи не кожен головний редактор сучасних медіа. Знайти свою аудиторію – не завжди означає почати заробляти. Водночас, якщо не знаєш власну аудиторію й не аналізуєш її поведінку, навряд чи почнеш монетизовувати контент в інтернеті.

Якщо ви маєте ідею, як удосконалити формати контенту вашого медіа, залучити нові аудиторії, побудувати системну роботу з рекламодавцями, ви можете отримати грант на її реалізацію у 2020 році. Громадська організація «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support) оголошує конкурс заявок на гранти для інноваційних проєктів. Окрім фінансової підтримки у розмірі 3500 GBP (британських фунтів), грант передбачає консалтинг з експертами проєкту від «Інтерньюз-Україна» для розробки та/або вдосконалення стратегій розвитку редакцій.

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ

Грантовий проєкт покликаний допомогти медіа збільшити відвідуваність та читабельність, знайти нові форми контенту, покращити взаємодію з аудиторією, залучити та/або збільшити кількість рекламодавців/партнерств, а також технічно вдосконалити свої медіа.

Цього ЗМІ досягнуть завдяки креативній ідеї, що включає такі складові:

Інформаційна частина (розробка вузько спеціалізованого тематичного контенту, спецтеми, рубрики, серії матеріалів, які допоможуть залучити нові аудиторії тощо). Інформаційна частина має бути реалізована у період квітень–листопад 2020 року.

Технічна частина (запуск додатків, розсилок, застосування субсервісів, SEO оптимізація або втілення інших технічних рішень, що покращать роботу з аудиторією). Технічна частина має бути завершена до кінця серпня 2020 року.

За результатами конкурсу переможуть 4 редакції. Вони зможуть отримати:

  • грант у розмірі 3500 GBP (британських фунтів, еквівалент у грн. приблизно 106000,00 грн. але точна сума буде встановлена в період узгодження бюджету перед підписанням договору) на реалізацію проєкту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ та створення контенту;
  • підтримку професійних менторів та медіаекспертів протягом реалізації гранту (до кінця 2020 року).

ХТО МОЖЕ ПОДАТИ ЗАЯВКУ

У конкурсі можуть брати участь ЗМІ всіх типів (окрім державних і комунальних): інтернет-, друковані та електронні ЗМІ (телебачення та радіо), а також конвергентні ЗМІ, що поєднують кілька типів.

Медіа, які працюють з жіночою аудиторією або планують її залучити завдяки проєкту, матимуть перевагу.

Детальніше про умови конкурсу.