Назад до новин

Нацрада оштрафувала 60 ліцензіатів за неподання або невчасне подання структур власності

1 червня: Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оштрафувати 60 своїх ліцензіатів за недотримання вимог законодавства про прозорість медіавласності, а саме – неподання або невчасне подання (до 31 березня) інформації про їхні структури власності.

За законом штраф за таке порушення становить 5% розміру ліцензійного збору. Сума штрафів для 60 ліцензіатів коливається від 9 копійок до 32,7 тис. грн.

Серед тих, хто не подав або невчасно подав до Нацради інформацію про структури власності:

телеканал «Рада» (ДП «Парламентський телеканал “Рада”»), який отримав 355 грн штрафу;

телеканал News Network (ТОВ «Ньюс Нетворк»), який оштрафовано на 4014 грн;

телеканал Business (ТОВ «ТРК “Погода ТБ”»), який оштрафовано на 32705 грн;

телеканал «Соціальна країна» (ТОВ «ТРК “Соціальна країна”»), який отримав 6090 грн штрафу;

телеканал ATR (ТОВ «Телевізійна компанія “Атлант-СВ”»), який оштрафовано на 18700 грн;

провайдер «Сітел» (ТОВ «Сітел»), який отримав 14500 грн штрафу.

Крім 60 оштрафованих ліцензіатів Нацрада планувала застосувати санкцію ще щодо чотирьох (ФОП Марцинкевича В. А. з Броварів, львівське ТОВ «Радіоінформаційний центр «Незалежність», одеське ТОВ «Радіо Маяк» і ТОВ «ТРК «Сокіл» з міста Вовчанськ Харківської обл.). Але зняла їхні питання з порядку денного, тому що вони або надали підтвердження про те, що вчасно відправили Нацраді інформацію про свою структуру власності, або ж припинили свою діяльність узагалі та будуть анулювати ліцензію (ФОП Марцинкевич).

Повний текст та перелік компаній, яким Нацрада 1 червня призначила штрафи тут.