Назад до новин

Новий конкурс! Фінансова стійкість медіа

Конкурс грантів «Посилення фінансової стійкості медіа»

квітень 2020 р.

«Медійна програма в Україні» (або «МПУ»), що виконується неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання проєктних пропозицій на отримання грантів.

У цьому конкурсі «Посилення фінансової стійкості медіа» можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні медійні організації, компанії та незалежні медіа (бажано та де можливо у партнерстві з нетрадиційними гравцями на медійному полі, а саме – представники бізнесу, компанії мобільного зв’язку та сфери ІТ, представники соціального підприємництва, рекламні агентства та рекламні асоціації).

Internews підтримуватиме проєкти, котрі допоможуть в реалізації одного з основних завдань «Медійної програми в Україні» – а саме, сприяти зміцненню та забезпеченню сталої діяльності ключових організацій медійного сектору і процесів його розвитку.

Проєктні пропозиції мають відповідати таким цілям:

• Допомогти українським медіа посилити їхню фінансову незалежність та знайти шляхи виживання у мінливому бізнес- та рекламному середовищах;

• Допомогти місцевим медіа у вдалому переході до цифрових середовищ;

• Допомогти медійним компаніям взяти курс на сталий розвиток їх бізнесу, покращити їх фінансову стійкість та ринкову життєздатність;

• Сприяти розвитку корпоративної соціальної відповідальності, новим формам реклами, оздоровленню рекламного середовища для медіа та поширювати принципи етичного бізнесу;

• Засновувати інноваційні партнерства між медійниками та нетрадиційними гравцями на медійному ринку.

Гранти з бюджетом до 25 000 дол. США можуть бути присуджені швидше, але комісія з відбору розгляне заявки на суму до 50 000 дол. США, якщо концепції, бюджети та строки будуть обґрунтованими. Середній бюджет наданих грантів, ймовірно, становитиме 30 000 дол. США для проєктів тривалістю до 6-ти місяців. Очікується, що проєкти розпочнуться з 1 серпня 2020 року.

Проєкти можуть зокрема містити (але не обмежуватися) таку діяльність:

• Запити щодо інвестування для того, щоб впоратися зі зменшенням обсягів надходжень від реклами, створити відділ маркетингу, продажів та реклами, виплачувати зарплату ключовим працівникам новинного та інформаційного відділів, та зміцнити стійкість впродовж наступного року;

• Організація заходів між медіа та лідерами бізнес-спільноти для спільної розробки практичних інструментів ефективної роботи медіа-бізнесу та інвестиційних концепцій з метою посилення стійкості незалежних малих та середніх медійних компаній і медійних громадських організацій; допомогти їм пережити складні економічні часи;

• Розбудова коаліцій між медійниками та бізнесом з метою надання прямої підтримки для розширення організаційного потенціалу засобів масової інформації як суб’єктів господарювання. Зокрема, це може містити спільну діяльність спрямовану на розвиток ділових навичок та некомерційних способів отримання доходу, консультаційну підтримку щодо стратегічного планування, фінансового планування та складання бюджету для створення фінансово стійких організацій на довгостроковий період;

• Розробка спільних заходів щодо співпраці між медіа та дослідницькою компанією/організацією задля вивчення аудиторії;

• Підтримка партнерських дій між медіа та місцевою громадою задля створення послуг (сервісу), необхідних для місцевих громад;

• Підтримка впровадження та подальшого функціонування таких ініціатив, як проєкт «Білий список» під егідою United for News (за допомогою якого медіа презентуються рекламодавцям як такі, що відповідають основним стандартам якості та охопленню аудиторії, а рекламодавці перенаправляють своє фінансування на учасників «Білого списку»).

ІНСТРУКЦІЯ З НАПИСАННЯ ГРАНТОВИХ ЗАЯВОК

Формат подачі всіх проєктних пропозицій: друкований шрифт 12 pt., Times New Roman.

Структура проєктної пропозиції містить такі розділи:

I. Титульна сторінка – 1 сторінка

Ця сторінка має містити таку інформацію:

А.    Назва проєкту.

Б.     Короткий опис проєкту: один параграф, чітке й зрозуміле резюме проєкту.

В.     Організація: назва та контактна інформація – поштова адреса, e–mail, номер стаціонарного телефону, мобільного телефону та веб-сайт.

Г.     Координатор проєкту: повне ім’я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.

Д. Ще одна контактна особа, яка безпосередньо відповідатиме за хід проєкту і надаватиме всю необхідну інформацію за проєктом. Повне ім‘я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.

Е.     Тривалість проєкту (в місяцях).

Ж.   Сума, що запитується в «МПУ», в у.о.; та,

З.     Власний внесок вашої організації (10% від запитуваної суми від «МПУ») в у.о. (або в дол. США).

II. Опис проєкту – не більше 5 сторінок

А.    Опис основних цілей та завдань проєкту, що відповідають цілям проєкту «МПУ».

Б.     Діяльність, що спрямована на досягнення цілей.

В.    Очікувані результати та вплив проєкту: напишіть про те, який вплив матиме ваш проєкт, і поясніть, як ви плануєте показати, що ваш проєкт мав саме такий очікуваний вплив (наприклад, подумайте та вкажіть, який метод ви будете використовувати для відстеження результатів; яку історію успіху ви очікуєте отримати по завершенню цього проєкту).

Г. Контент-маркетинг, аналіз аудиторії та план просування: якщо ви плануєте виробляти або допомагати виробляти медіа контент, вкажіть, хто є вашою цільовою аудиторією та поясніть, як ви аналізуватимете свою цільову аудиторію, організовуватимете просування та маркетинг створеного контенту / залучення рекламодавців й цільової аудиторії та як інвестуватимете будь-який прибуток отриманий таким чином в подальшу реалізацію проєкту.

Д.     Інструменти з моніторингу та оцінювання та індикатори, що вимірюють досягнення цілей та вплив проєкту.

Е.    Календарний план (помісячно), який пояснює логіку проєкту та його виконання.

Ж.     Партнери, та

З.   Інформація про організацію – не більше 2-х параграфів.

III. Бюджет – у форматі Excel – обов’язково використовувати форму, що додається:

Бюджет має визначити основні категорії витрат, які чітко демонструють ефективність проєкту. Власний внесок організації має становити не менше 10% від запитуваної суми гранту. Бюджет має супроводжуватися обґрунтуванням кожної категорії витрат (бюджетний рядок) у правій стороні таблиці.

Форма для бюджету: BudgetTemplate_Internews_Apr_2020

IV. Досвід у реалізації проєктів, не більше 1 сторінки:

А. Досвід в управлінні проєктами або бізнесом.

Б. Попередні гранти, які отримувала ваша організація.

Internews також запрошує до подання проєктних пропозицій новостворені організації. Якщо ваша організація не має достатнього досвіду у реалізації медійних проєктів, будь ласка, зазначте інші схожі проєкти, які реалізовувала ваша організація, та вкажіть рівень компетенції основних працівників та консультантів майбутнього проєкту.

Проєктні пропозиції мають бути англійською та українською мовами та їх потрібно надсилати двома окремими файлами на електронну адресу UA-MPU@internews.org

В темі листа вкажіть: «USAID-Internews – Cтійкі медіа».

Запитання приймаються по понеділках, середах та п’ятницях за цими телефонами 067- 500.55.89 та/або 067-408.55.33 з 14:00  до 16:00 год.

Термін подання: до 30 квітня 2020 р. до 18:00 год.

ОЦІНКА ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Проєктні пропозиції, що не відповідають зазначеним пріоритетним видам діяльності «Медійної програми в Україні» та вимогам щодо оформлення заявок, розглядатися не будуть.

Журі, що складається з незалежних експертів, оцінюватиме проєктні пропозиції, скадатиме «короткий список» з успішних проєктів аплікантів та рекомендуватиме найкращі проєкти до фінансування. Просимо зауважити, що письмово повідомлятимуться лише ті організації, що виграли в конкурсі.

Internews може звернутись до організації-заявника у разі виникнення додаткових запитань з приводу поданої проєктної пропозиції.

Звертаємо вашу увагу, що процес оцінки проєктів може займати календарний місяць.

Підтримані проєктні пропозиції фінансуватимуться за умови наявності коштів у проєкті та затвердження гранту Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Критерії відбору проєктних пропозицій до фінансування:

Кожна пропозиція отримує певну кількість балів відповідно до наступного списку критеріїв:

1.     Проєкт пропонує інноваційний підхід у досягненні як мінімум одного із завдань «Медійної програми в Україні».

2.     Проєкт зможе досягти запланованих результатів у визначений проміжок часу.

3.     Запропоновані види діяльності уможливлюють досягнення очікуваних результатів.

4.     Заявник демонструє наявність технічних навичок, досвід та спроможність, що є необхідними для здійснення запропонованих видів діяльності.

5.     Заявник зможе засвідчити історію повного дотримання професійних журналістських стандартів, разом з наявністю незалежної редакційної політики.

6.    Бюджет проєкту є реалістичним, ефективним та обґрунтованим.

7.    Власний внесок організації становить не менше ніж 10% від запитуваної суми.

Фотоby Brett Sayles from Pexels