Назад до новин

Суспільне відкриває NewsHouse 2.0

6 вересня- Суспільний мовник під час урочистої  церемонії відкрив новий ньюзрум з оновленими можливостями збору новин, новою виробничою системою та високоякісним обладнанням, наданим Deutsche Welle Akademie та BBC Media Action у рамках проєкту, що фінансується ЄС, за додаткової підтримки Федерального Міністерства закордонних справ Німеччини та Міністерства закордонних справ Великобританії. Ньюзрум знаходиться на вулиці Хрещатик, 26 у Києві, де також розташоване Українське радіо.

Головні висновки:

·       Анка Фельдгузен (посолка Німеччини в Україні) розповіла про труднощі досягнення успіху як суспільного мовника в той час, коли звички глядачів змінюються, особливо в часи пандемії. Вона похвалила команду Суспільного за досягнутий прогрес.

·       Ніколас Херрокс (заступник голови місії в Україні при посольстві Великої Британії) наголосив на тренінгах BBC та технічній підтримці Суспільного (інвестиції приблизно 10 мільйонів фунтів стерлінгів). Він назвав роль суспільного мовника в інформуванні громадськості про політику уряду, вакцинацію та безпеку держави як надзвичайно важливу під час останніх криз.

·       Петер Лімбург (генеральний директор Deutsche Welle) розповів про найбільші досягнення Deutsche Welle у співпраці із суспільним мовником, серед яких – створення Суспільної академії медіа для навчання персоналу Суспільного. Лімбург оголосив про новий проєкт Deutsche Welle та Canal France International, який зосереджений на підтримці журналістів та засобів масової інформації на Півдні та Сході України.

·       Френ Унсворт (директорка новин ВВС) сказала, що тренери проєкту BBC Media Action провели сотні майстер-класів та курсів за останні чотири роки, де навчають команду Суспільного основним навичкам сторітелінгу, відеожурналістики, фактчекінгу, верифікації, а також найновішим технологіям у журналістиці даних та збору соціальних новин. Вона назвала Суспільне «незалежним, справедливим та неупередженим голосом у складній медійній галузі».

·       Ангеліна Карякіна (керівник новин Суспільного) заявила, що Newshouse сприятиме вдосконаленню робочого процесу команди з новими ролями для редакторів та продюсерів мультимедіа, керівників платформ та менеджерів соціальних мереж. Карякіна заявила, що Суспільне використовує новий спосіб роботи над новинами для успішного висвітлення протестів у Мінську, нещодавнього конфлікту між Вірменією та Азербайджаном, виборів у США та пандемії Covid у регіонах України.

Більше на сайті ГО «Детектор медіа»

 

 

Фото: Суспільне