Назад до новин

Увага! Ми оголошуємо тендер на проведення медіа-дослідження

Міжнародна неприбуткова організація Internews, що виконує проект «Медійна програма в Україні» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує професійні соціологічні компанії взяти участь в тендері на проведення медійних досліджень:

Основна мета дослідження – вивчити звички українців, що стосуються споживання ЗМІ, а також їхню довіру до ЗМІ, оцінити рівень медіаграмотності та обізнаність населення щодо впровадження реформ в Україні.

Споживання ЗМІ (2 хвилі)

Цілі та завдання дослідження:

• визначити ставлення широкої громадськості до ЗМІ;

• оцінити рівень задоволеності національними та регіональними медіа всіх типів;

• оцінити вподобання споживачів щодо різних типів ЗМІ;

• оцінити рівень споживання різних типів ЗМІ;

• оцінити рівень медіаграмотності населення;

• оцінити рівень обізнаності щодо власників ЗМІ;

• оцінити рівень обізнанності населення щодо впровадження реформ (суспільне мовлення, децентралізація, система охорони здоров’я, пенсійна та земельна реформи, тощо);

• оцінити рівень обізнаності про корупцію та висвітлення декларацій статків чиновників в медіа.

Географія: Україна (обов’язкові області) – Київська, Вінницька, Дніпропетровська, Запорізька, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська, Херсонська, Донецька; додаткові області – Волинь, Житомирська, Закарпатська, Івано-Франківська, Кіровоградська, Луганська, Рівенська, Тернопільська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська.

Вибірка: 4 рівні випадкової вибірки, що представляє демографічні характеристики загального населення України (без квот). Цільова аудиторія – громадяни віком від 18 до 65 років з 24 регіонів України. Вибірка базується на репрезентативному опитуванні респондентів в містах 50 тис.+. Загальна вибірка повинна містити відповідну кількість респондентів для виконання загальнонаціонального охоплення. Частина вибірки повинна бути з обов’язкових регіонів, з особливим наголосом у східних та південних областях, шляхом проведення там додаткових фокус-груп.

Методологія:

• F2F опитування, середня тривалість – 40 хв.

• Фокус-групи для глибинного вивчення інформації, отриманної під час польових робіт (8 міст, аудиторія – 18-65 років, 8 респондентів в кожній групі)

Презентація результатів: PowerPoint презентація англійською й українськими мовами, яка відповідає вимогам проекту.

Графік роботи: фінальні звіти мають бути готові до оприлюднення до кінця вересня 2019 року.

Опитування журналістів регіональних і національних медіа, онлайн

Цілі та завдання дослідження:

• Оцінити рівень професійної майстерності журналістів;

• Визначити рівень знань в сфері медіа законодавства (доступ до інформації, захист персональних даних, тощо);

• Вивчити внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на якість роботи журналістів та виконання ними суспільно важливої ролі, включно з працевлаштуванням, заробітною платнею, моральними цінностями журналістики;

• Оцінити рівень свободи слова та питання безпеки очима журналістів.

Вибірка: 250 інтерв’ю з професійними журналістами, що працюють в національних та регіональних медіа всіх типів в різних регіонах України.

Методологія: самостійне онлайн опитування (телефон – пошук респондентів, запрошення до участі, та супроводження під час реалізації проекту), до 60 хвилин.

Презентація результатів: PowerPoint презентація англійською й українськими мовами, у відповідності до вимог проекту.

Графік роботи: фінальні звіти мають бути готові до оприлюднення до кінця вересня 2019 року.

Заявки приймаються до 18.00 год., 15 березня 2019 року. Надсилайте свої заявки на ці адреси: sgrytsenko@internews.org та  UA-MPU@internews.org – зі словом “Тендер” у заголовку листа.