Назад до новин

Тернопільський прес-клуб навчав регіональних медіафахівців інтернет-дизайну та виробництву контенту

16-18 вересня- Тернопільський прес-клуб провів у Тернополі два тренінги для 26 менеджерів та працівників медіавидань Тернопільської, Івано-Франківської, Хмельницької, Харківської, Полтавської, Одеської, Закарпатської, Житомирської та Львівської областей. Теми тренінгів визначалися нагальністю проблем та завдань, які зараз стоять перед місцевими ЗМІ. «Місцеві ЗМІ в контексті цифровізації: новини, сторітелінг та монетизація» – тренінг, який провела Ольга Омелянчук, журналістка онлайн -видання «Репортери» та дописувачка сайту Радіо «Вільна Європа/Радіо Свобода». Медіа-експертка зосередила увагу на тому, як поширювати контент та підтримувати баланс між газетою та її Інтернет -виданням, як розвивати монетизацію під час кризи (зокрема, здатність продавати досвід редакцій), де шукати цікаві новини, і чому медіа мають познайомити широку аудиторію із сторітелінгом.

Під час тренінгу «Онлайн-контент для медіа. Візуалізація контенту для соціальних мереж та сайтів»  Ольга Павленко, яка впродовж останніх 15 років розробляє сучасний дизайн для ЗМІ, зосередилася на кращих практиках та інструментах для створення візуального контенту. Учасники дізналися, як використовувати спеціальне програмне забезпечення для створення медіаконтенту. Під час практичних занять журналісти аналізували власні публікації з використанням нових знань, шукали можливості брендування та створювали власні шаблони для виробництва онлайн-контенту.

 

Photo credit: Scott Graham on Unsplash