Назад до новин

Увага! Internews оголошує тендер на проведення медіа-дослідження. Заявки приймаються до 15 березня 2016 р.

Міжнародна неприбуткова організація Internews, що виконує проект «У-Медіа» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує компанії взяти участь в тендері на проведення медіа-досліджень:

Споживання ЗМІ (2 хвилі)

Цілі та завдання дослідження:

  • визначити ставлення широкої громадськості до ЗМІ;
  • оцінити рівень задоволеності регіональними медіа всіх типів;
  • оцінити вподобання споживачів щодо різних типів ЗМІ;
  • оцінити рівень споживання різних типів ЗМІ;
  • оцінити рівень медіа-грамотності населення;
  • оцінити рівень обізнаності щодо власників ЗМІ;
  • оцінити рівень обізнанності про хід реформ (суспільне мовлення, децентралізація);
  • оцінити рівень обізнаності про корупцію та декларацію статків чиновників.

Географія: Україна (обов’язкові області) – Київська, Вінницька, Дніпровська, Запорізька, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська, Херсонська, Донецька; додаткові області – Волинь, Житомирська, Закарпатська, Івано-Франківська, Кіровоградська, Луганська, Рівенська, Тернопільська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська.

Вибірка: 4 рівні випадкової вибірки, що представляє демографічні характеристики загального населення України (без квот). Цільова аудиторія – громадяни віком від 18 до 65 років з 24 регіонів України. Вибірка базується на репрезентативному опитуванні респондентів в містах 50 тис.+. Загальна вибірка повинна містити відповідну кількість респондентів для виконання загальнонаціонального охоплення. Більша частина вибірка повинна бути з обов’язкових регіонів.

Методологія:

  • F2F опитування, середня тривалість – 40 хв.
  • Фокус-групи для глибинного вивчання інформації, отриманної під час польових робіт (8 міст, аудиторія – 18-65 років, 8 респондентів в кожній групі)

Презентація результатів: PowerPoint презентація англійською й українськими мовами, яка відповідає вимогам проекту.

Графік роботи: фінальні звіти мають бути опубліковані до кінця червня 2017 року.

Опитування журналістів регіональних і національних медіа, онлайн

Цілі та завдання дослідження:

  • Рівень професійної майстерності журналістів;
  • Рівень знань в сфері медіа законодавства (доступ до інформації, захист персональних даних, тощо);
  • Вивчання внутрішніх та зовнішніх факторів, що впливають на якість роботи журналістів та виконання ними суспільно важливої ролі, включаючи працевлаштування, заробітну плату, моральні цінності журналістики;
  • Свобода слова та питання безпеки очима журналістів.

Вибірка: 250 інтерв’ю з професійними журналістами, що працюють в національних та регіональних медіа всіх типів в різних регіонах України.

Методологія: самостійне онлайн опитування (телефон – пошук респондентів і підтримка в рамках проекту шляхом), до 60 хвилин.

Презентація результатів: PowerPoint презентація англійською й українськими мовами, яка відповідає вимогам проекту.

Графік роботи: фінальні звіти мають бути опубліковані до кінця серпня 2017 року.

Заявки приймаються до 18.00 15 березня 2017 року. Надсилайте заявки на адресу umedia@internews.org.ua