Back to news

Увага! Ми оголошуємо тендер на проведення дослідження

Міжнародна організація Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує професійні соціологічні та маркетингові компанії взяти участь в тендері на проведення медійних досліджень:

Ставлення до медіа та споживання різних типів медіа (2 етапи)

 

Основна мета дослідження – вивчити звички українців, що стосуються споживання медіа, а також їхню довіру до медіа, оцінити рівень медіаграмотності та охоплення дезінформацією.

 

Завдання дослідження:

         Визначити ставлення широкої громадськості до медіа на національному та регіональному рівнях.

         Оцінити вподобання споживачів щодо використання різних типів медіа для отримання новин та інформації.

         Оцінити рівень довіри до різних типів медіа.

         Оцінити рівень медіаграмотності населення (самооцінка та тест).

         Оцінити рівень обізнаності щодо власників медіа та оплачених/замовних матеріалів, прихованої реклами.

         Оцінити ставлення до гендерної рівності.

         Оцінити інформаційні потреби щодо новин та інформації про війну Росії в Україні.

         Перевірити вплив загальнопоширених дезінформаційних наративів та ставлення до них.

 

Методологія. Якісний етап:

         15 Фокус Групових Дискусій (ФГД), середня тривалість ФГД – 2 години, 6-8 респондентів у групі.

         15 Глибинних Інтерв’ю (ГІ), середня тривалість інтерв’ю – 40 хвилин.

 

Цільова аудиторія:

         10 ФГД.

         проведення у два етапи: до початку кількісного етапу дослідження – для уточнення та доопрацювання інструментарію та після – для отримання додаткових інтерпретацій даних.

         громадяни віком від 18 до 65 років.

         мають бути представлені різні типи населених пунктів за розміром і регіоном з акцентом на Сході та Півдні.

 

         2 ФГД.

      громадяни віком від 30 до 60 років,

      мешканці міст  та селищ, населення яких складає менше ніж 50 тисяч осіб,

      географія – західний та східний регіони.

 

 

 

         3 ФГД.

      громадяни віком від 20 до 60 років,

      внутрішньо переміщені особи (ВПО).

 

         Глибинні інтерв’ю (можуть проводитись онлайн, по телефону тощо).

         громадяни віком від 20 до 60 років,

         які проживають в населених пунктах, що перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) або у районах проведення воєнних (бойових) дій, географія  – Донецька, Запорізька, Луганська, Харківська, Херсонська області, (залежно від поточної ситуації в період проведення польових робіт), Крим.

Методологія. Кількісний етап:

         індивідуальні інтерв’ю методом обличчя до обличчя на дому у респондентів середньою тривалістю інтерв’ю – 40 хвилин.

 

Цільова аудиторія:

         громадяни віком від 18 до 65 років

         репрезентативне опитування населення в містах 50 тис.+ за винятком населених пунктів розташованих у районах проведення воєнних (бойових) дій, або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).

 

Географія:

         20 областей України: Київська, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Житомирська, Закарпатська, Івано-Франківська, Кіровоградська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська.

         обов’язкові області (8) – Київська (включаючи Київ), Вінницька, Дніпропетровська,  Львівська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська;

         додаткові області (12) – Волинська, Житомирська, Закарпатська, Івано-Франківська, Кіровоградська, Миколаївська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська.

         Дослідження має проводитись в усіх регіонах на підконтрольних Уряду України територіях, де не ведуться бойові дії (на час проведення польових робіт).

 

Вибірка:

         Загальнонаціональна випадкова 4-ступенева стохастична вибірка репрезентативна по демографічним характеристикам (за регіоном, розміром населеного пункту, статтю і віком) населенню України (без квот) з додатковим добором у обов’язкових областях.

         Загальний розмір вибірки –  3250 інтерв’ю, з яких 2890 представляють обов’язкові області (210 – 300 на кожну) і 344 інтерв’ю на додаткові області.

         Для аналізу даних по Україні вцілому репрезентативна вибірка повинна включати достатню кількість інтерв’ю для висвітлення загально-національного покриття з очікуваною похибкою вимірювання, що не перевищує 2,5% з імовірністю 0,95.

 

 

Інструментарій:

Замовник надає опитувальники та гайди з попередньої хвилі дослідження. Потрібне додаткове уточнення та доопрацювання інструментарію за згодою замовника

Дані повинні бути порівняні з попередніми хвилями опитування

 

Обов’язки агенції:

         підготовка інструментарію українською та російською мовами для дослідження;

         розробка вибірки;

         інструктаж інтерв’юерів;

         проведення пілотних інтерв’ю;

         рекрут (для ФГД та ГІ) та проведення польових робіт;

         контроль якості на всіх етапах дослідження;

         кодування та обробка даних (кількісний етап);

         підготовка результатів в узгоджених форматах;

         презентація результатів;

         консультаційний супровід проекту

 

Результати:

         аналітичні записки у форматі PPT після завершення кожної частини якісного етапу;

         аудіо-записи та стенограми ГІ;

         онлайн трансляція ФГД та стенограми;

         дані кількісного етапу в форматі таблиць та масиву в Excel;

         масив даних кількісного етапу у форматі SPSS;

         проміжний та фінальний звіт англійською й українською мовами, відповідно до задач дослідження у форматі PPT;

         презентація проміжних та фінальних результатів англійською мовою (українською за запитом)

 

Строки робіт:

         фінальні звіти мають бути готові до оприлюднення до кінця вересня 2023 року.

 

Просимо звернути увагу на те, що «Медійна програма в Україні» не сплачує ПДВ, оскільки є нерезидентом, виконавцем проєкту (програми) міжнародної технічної допомоги та користується пільгами щодо оплати ПДВ.

Заявки приймаються до 18.00 год., 31 травня 2023 року.

Пропозиції мають бути англійською та українською мовами та їх потрібно надсилати двома окремими файлами на цю електронну адресу: [email protected] – зі словом “Тендер” у заголовку листа.