Назад до новин

УВАГА! Ми оголошуємо новий конкурс грантів

КОНКУРС НА ОТРИМАННЯ ГРАНТІВ

“ПОЛІПШЕННЯ ВИСВІТЛЕННЯ ВИБОРЧИХ ПРОЦЕСІВ”

ВИБОРИ-2019 ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

лютий 2019 р.

«Медійна програма в Україні» (або «МПУ»), що виконується міжнародною неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання проектних пропозицій на отримання грантів. У цьому конкурсі на висвітлення цьогорічних виборів до Верховної Ради України можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні медійні організації, неурядові організації, компанії та медіа.

Internews підтримуватиме проекти, котрі сприятимуть реалізації одного з основних завдань нашої програми — а саме, збільшення обсягів виробництва високоякісного, змістовного медіа-контенту на всій території України, передусім у східних і південних регіонах. Зокрема, поліпшення висвітлення виборчих процесів.

Проектні пропозиції мають відповідати таким цілям:

• Підтримка та сприяння вільним та прозорим виборам;

• Краще висвітлення виборчих процесів, з метою посилення громадського обговорення важливих суспільно-політичних питань за допомогою медіа;

• Підтримка незалежності медіа, збільшення обсягів виробництва високоякісних, збалансованих новин;

• Боротьба з дезінформацією через спростування брехні, а також шляхом підтримки професійних об’єднань журналістів або шляхом створення інструментів для критичного мислення задля допомоги виборцям у формуванні усвідомленого вибору.

Цей конкурс грантів є цілеспрямованим та гнучким механізмом, який надає можливості розробляти інноваційні, експериментальні короткострокові проекти. Грантери повинні продемонструвати плани щодо розкриття поглядів / або залучення в своїй проектній діяльності жінок та представників груп меншин, з особливою увагою до громадян у східних і південних регіонах. Проекти відбиратимуться залежно від здатності заявників продемонструвати конкретні досягнення, що демонструють зрушення у медіа-секторі.

Середній бюджет наданих грантів становитиме 35 тис. доларів США для проектів тривалістю до 10-ти місяців, однак і більші (коштовніші) проекти будуть розглянуті за умови обгрунтування концепції, бюджету та тривалості.

Проекти можуть зокрема включати (але не обмежуватися):

• Виробництвом збалансованого професійного медійного контенту, що спрямований на взаємодію із аудиторією та сприяє посиленню громадського обговорення напрямків політики державного розвитку;

• Організація національних та місцевих дебатів кандидатів чи партій;

• Проведення медійних кампаній з освіти виборців та заохочення молодих виборців голосувати (зокрема тих, хто голосуватиме вперше).

• Надання юридичної підтримки журналістам, що висвітлюють вибори.

• Створення контенту або організація заходів, що сприяють інклюзивності, заохочують жінок до участі у виборах (в якості виборців, кандидаток та інших зацікавлених сторін), а також груп меншин, які стикаються з дискримінацією (представників національних, релігійних меншин, спільнот лесбійок, геїв, бісескуалів, трангендерних людей та людей інтерсекс (ЛГБТІ), людей з інвалідністю, людей, які живуть з ВІЛ/СНІД).

• Проведення медіа моніторингу для оцінки якості та неупередженості висвітлення інформації, а також прихованих спроб маніпулювання громадською думкою.

• Навчання журналістів та медійних спеціалістів фактчекінгу, журналістській етиці та висвітленню виборів у спосіб, що сприяє зміцненню довіри серед громадськості.

ІНСТРУКЦІЯ З НАПИСАННЯ ГРАНТОВИХ ЗАЯВОК

Формат подачі всіх проектних пропозицій: друкований шрифт 12 pt., Times New Roman.

Структура проектної пропозиції включає такі розділи:

I. Титульна сторінка – 1 сторінка

Ця сторінка має включати таку інформацію:

А.    Назва проекту.

Б.     Короткий опис проекту: один параграф, чітке й зрозуміле резюме проекту (українською та англійською мовами).

В.     Організація: назва та контактна інформація – поштова адреса, e–mail, номер стаціонарного телефону, мобільного телефону та веб-сайт.

Г.     Координатор проекту: повне ім’я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.

Д.    Ще одна контактна особа, яка безпосередньо відповідатиме за хід проекту і надаватиме всю необхідну інформацію за проектом. Повне ім‘я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.

Е.     Тривалість проекту (в місяцях).

Ж.   Сума, що запитується в «МПУ», в у.о.; та,

З.     Власний внесок вашої організації (10% від запитуваної суми від «МПУ») в у.о. (або в дол. США).

II. Опис проекту – не більше 5 сторінок

А.    Опис основних цілей та завдань проекту, що відповідають цілям проекту «МПУ».

Б.     Діяльність, що спрямована на досягнення цілей.

В.    Очікувані результати та вплив проекту.

Г.     Інструменти з моніторингу та оцінювання та індикатори, що вимірюють досягнення цілей та вплив проекту.

Д.    Календарний план (помісячно), який пояснює логіку проекту та його виконання.

Е.     Партнери, та

Ж.   Інформація про організацію – не більше 2-х параграфів.

III. Бюджет – у форматі Excel – обов’язково використовувати форму, що додається:

Бюджет має визначити основні категорії витрат, які чітко демонструють ефективність проекту. Власний внесок організації має становити не менше 10% від запитуваної суми гранту. Бюджет має супроводжуватися обґрунтуванням кожної категорії витрат (бюджетний рядок) у правій стороні таблиці.

Форма для бюджету: BudgetTemplate_MPU_Proposals

IV. Досвід у реалізації проектів, не більше 1 сторінки:

А. Досвід в управлінні проектами або бізнесом.

Б. Попередні гранти, які отримувала ваша організація.

Internews також запрошує до подання проектних пропозицій новостворені організації. Якщо ваша організація не має достатнього досвіду у реалізації медійних проектів, будь ласка, зазначте інші схожі проекти, які реалізовувала ваша організація, та вкажіть рівень компетенції основних працівників та консультантів майбутнього проекту.

Проектні пропозиції англійською та українською мовами потрібно надсилати на електронну адресу UA-MPU@internews.org 

В темі листа вкажіть: “USAID-Internews Парламентські вибори – 2019: заявка”

Запитання приймаються по понеділках, середах та п’ятницях за цим телефоном 067-119-8173 з 12:00  до 15:00 год. 

Термін подання: 28 лютого 2019 р. до 18:00 год. 

ОЦІНКА ПРОЕКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Проектні пропозиції, що не відповідають зазначеним пріоритетним видам діяльності «Медійної програми в Україні» та вимогам щодо оформлення заявок, розглядатися не будуть.

Журі, що складається з незалежних експертів, оцінюватиме проектні пропозиції, скадатиме «короткий список» з успішних проектів аплікантів та рекомендуватиме найкращі проекти до фінансування. Просимо зауважити, що письмово повідомлятимуться лише ті організації, що виграли в конкурсі.

Internews може звернутись до організації-заявника у разі виникнення додаткових запитань з приводу поданої проектної пропозиції.

Звертаємо вашу увагу, що процес оцінки проектів може займати календарний місяць.

Підтримані проектні пропозиції фінансуватимуться за умови наявності коштів у проекті та затвердження гранту Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Критерії відбору проектних пропозицій до фінансування

Кожна пропозиція отримує певну кількість балів відповідно до наступного списку критеріїв:

1.     Власний внесок організації становить не менше ніж 10% від запитуваної суми.

2.     Проект пропонує інноваційний підхід у досягненні як мінімум одного із завдань «Медійної програми в Україні».

3.     Проект зможе досягти запланованих результатів у визначений проміжок часу.

4.     Запропоновані види діяльності уможливлюють досягнення очікуваних результатів.

5.     Заявник демонструє наявність технічних навичок, досвід та спроможність, що є необхідними для здійснення запропонованих видів діяльності.

6.     Бюджет проекту є реалістичним, ефективним та обґрунтованим.