Back to news

В Україні стартував проект із підвищення ґендерної чутливості медіа

Починаючи з лютого 2017 року Волинський прес-клуб у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» Інтерньюс Нетворк працюватиме над виявленням рівня ґендерної чутливості регіональних медіа та формуванням недискримінаційного медіа-простору і суспільства загалом.
Проект «Ґендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» передбачає проведення ґендерного моніторингу журналістських матеріалів, медіа-кав’ярень і конкурсу журналістських матеріалів на ґендерну тематику. Він є логічним продовженням реалізованого прес-клубом та Гендерним центром ще в 2013 році проекту «Ґендерна абетка для волинських медіа». Тоді першими в Україні ми започаткували цікаву і нестандартну методику роботи з журналістами ґендерні медіа-кав’ярні, а підсумком стало видання посібника «Ґендерна абетка для українських медіа», який умістив у себе всю основну інформацію на ґендерну тематику.

Чому це важливо?
Суспільство, в якому існує дискримінація за ознакою статі, не може успішно розвиватися. У контексті подій на Сході України ця тема ще більш актуалізується, адже жінки ще й досі складають невидимий батальйон. І хоча, за останніми даними, у Збройних силах України служить 17 тисяч жінок, у нас продовжують вітати із Днем захисника, тобто за замовчуванням шану віддають чоловікам, а жінкам традиційно відводиться роль берегині, в кращому випадку – волонтерки.

Медіа виконують не лише інформативну, а й світоглядну функцію, тож рівень їх ґендерної чутливості сприятиме формуванню недискримінаційного суспільства, в якому основою взаємин є гідність і права людини.