Назад до новин

Волинський прес-клуб стежить за гендерною чутливістю регіональних медіа

25 квітня – Волинський прес-клуб опублікував результати моніторингу регіональних друкованих та Інтернет-видань щодо гендерної чутливості. Моніторинг проводився з 12 по 18 квітня 2021 року.

Результати показали деякі позитивні тенденції: наприклад, у Сумських регіональних медіа вживання фемінітивів у назвах професій зросло до 30%, що на 5% більше, ніж у лютому 2021 року; у Миколаївських регіональних медіа приріст становив 9% (29% у лютому та 38% у квітні). Найвище використання фемінітивних форм професій (91%) спостерігалося у Львівських регіональних медіа.

За сукупними результатами всіх регіонів, експерток було представлено у медіа на 30% менше, ніж у лютому. Найбільшою мірою думка жінок представлена в матеріалах  чернігівських, тернопільських (по 39%), вінницьких (40%), дніпропетровських, кіровоградських і сумських (по 42%) видань. У них же – одні з найвищих відсотків жінок як героїнь. Найменш гендернозбалансованими є публікації в одеських, миколаївських, закарпатських, луганських і полтавських медіа, де кількість чоловіків у 4 рази перевищує кількість жінок.

Досягли, або майже досягли гендерного балансу (рівного представлення жінок і чоловіків) такі медіа:

  • вінницьке друковане видання RIA (63% експерток/37% експертів і 38% героїнь/72% героїв);
  • волинська газета “Вісник і Ко” (57% експерток/43%експертів і 41% героїнь/59% героїв);
  • дніпропетровська газета “Наше місто” (48% експерток/52% експертів і 47% героїнь/53% героїв) та сайт “Информатор” (48% експерток/52% експертів і по 50% героїнь/героїв);
  • донецьке видання “ГРОМАДА Схід” (41% експерток/59% експертів і 54% героїнь/46% героїв);
  • газета “Вісті.Інформація.Реклама” Київської області (38% експерток/62%експертів і 62% героїнь/38% героїв);
  • сайт “Кіровоград-24” (44% експерток/56%експертів і по 50% героїнь/героїв);
  • хмельницька газета “Подолянин” (54% експерток/46% експертів і 44% героїнь/56% героїв);
  • чернігівські друковані видання “Вісник Че” (58% експерток/42% експертів і 38% героїнь/62% героїв) та “Деснянка” (53% експерток/47% експертів і 41% героїнь/59% героїв).

 

Баланс між експертками та експертами спостерігався у матеріалах про волонтерство, благодійність та соціальну політику. Спортивні, військові, політичні та ділові теми залишались надмірно представленими чоловіками, – повідомляє Волинський прес-клуб.

 

Більше на сайті  Волинського прес-клубу.

 

Інфографіка: Волинський прес-клуб